„Ne helyettesítsék az embereket AI-val”
Hogyan maradhat fenn a médiaipar és a tartalomkészítés a mesterséges intelligencia (AI) árnyékában? Hogyan kezelik a holland médiavállalatok az átláthatóságot és a mesterséges intelligencia alkalmazásával kapcsolatos egyéb etikai kérdéseket? Rick Thomson, az ADR NieuwsMedia technológiai koordinátora (videó, hang és online) Rotterdamban válaszolt az IdeaBank kérdéseire.
Így töltődünk mi
Kreatív szakmában dolgozóként különösen fontosnak érezzük, hogy a munka-magánélet egyensúlyra, és fókuszáltan a kikapcsolódásra, feltöltődésre – amit hívjunk most én-időnek – odafigyeljünk. Ha ennek rendszerességéért nem teszünk szándékosan, egy nagyobb kampány, sok egyszerre párhuzamosan pörgő projekt feladatait nem tudjuk legalább egy-egy órára néha elfelejteni, akkor bizony kifárad a gépszíj, ami éppen azoknak a kreatív energiáknak a lassú gyilkosa, amitől képesek vagyunk bármilyen kommunikációs kihívásra valóban eredeti ötleteket, kampányokat létrehozni. Így lesz a mi én-időnk nem csak a személyes, családi, baráti, de munkakapcsolataink, ügyfeleink javára is. Ez persze oda-vissza érvényes, így gondoltuk, megosztunk pár személyes gondolatot, hogy mi hogyan töltődünk, hátha ezzel egy kis inspirációt adunk a kedves olvasónak.
Ezernyi élet – Így olvasunk mi, a Próbakőnél
Az olvasás nem csupán kikapcsolódás, hanem egy olyan eszköz is, amely folyamatosan hozzánk ad, fejleszt és eddig ismeretlen helyekre kalauzol el. Ebben a cikkben szeretnénk bepillantást nyújtani, hogy is kapcsolódunk magunkhoz, másokhoz, a világhoz az olvasáson keresztül.