KI VAGYOK ÉN?
Farkas Fanni vagyok, októberben csatlakoztam a Próbakő kommunikációs csapatához, junior tanácsadóként. Az alábbiakban röviden bemutatkozom, bízom benne, hogy ezt hamarosan személyesen is megtehetem.
MIÉRT PONT A KOMMUNIKÁCIÓ?
10 éves koromban rádöbbentem egy fogalmazás órán, hogy kifejezetten szeretek írni. Mindig is kíváncsi természet voltam, figyelemmel kísértem a világban történő eseményeket. Az angolórákban nem a kötelességet, hanem a lehetőséget láttam. Ezért is esett a választásom a kommunikációs tanulmányokra.
HOGYAN CSINÁLTAM?
Idén diplomáztam kommunikáció-és médiatudomány mesterszakon, kommunikációtervezés specializáción, amelynek fókuszában a PR és a marketingkommunikáció állt. A kreatív kampányok és reklámok képi-és szöveges üzenetrendszerének elemzése mindig is érdekelt, mindkét szakdolgozatomat ebben a témában írtam. Alapszakos tanulmányaim során ösztöndíjasként egy szemesztert Angliában töltöttem, ahol az angol nyelvtudásom fejlesztése mellett rengeteg szakmai újdonsággal is megismerkedtem.
MIÉRT PONT A PR?
A tanulmányaim mellett szakmai gyakorlatot szereztem a PR kommunikáció világában, kreatív és operatív szinten egyaránt. Hiszem, hogy mindig lehet újat tanulni, és mindig lehet újat és példaértékűt mutatni a technológiailag folyamatosan fejlődő közegben, ahol az ötletek és a kreativitás egyre fontosabb szerepet fog kapni. Igyekszem nyitott szemmel járni, felfedezni a lényeget, folyamatosan inspirálódni, és hatékonyan priorizálni a munkám során. Különösen izgalmasnak tartom a PR-ben, hogy a saját szakmai területem mellett különböző iparágakba is betekintést lehet nyerni.
MIÉRT PONT A PRÓBAKŐ?
Nagyon kedves csapat fogadott az első (virtuális) találkozás során, a személyes interjú is kellemes tapasztalatnak bizonyult – gyakran nem ebbe a kategóriába sorolják az állásinterjúkat, nem igaz? Az ígéretes kezdetek után ígéretes folytatás következett. Még több kedves, segítőkész, és szakmailag professzionális emberrel ismerkedhettem meg. A szakmai továbbképzés, az új trendek folyamatos feltérképezése, az újdonságra való nyitottság mind jelen vannak az ügynökség életében – ahogy a gasztronómia iránti szeretet is, ami már az első személyes találkozásnál kiderült.