fbpx

Fanni bemutatkozik

KI VAGYOK ÉN?

Farkas Fanni vagyok, októberben csatlakoztam a Próbakő kommunikációs csapatához, junior tanácsadóként. Az alábbiakban röviden bemutatkozom, bízom benne, hogy ezt hamarosan személyesen is megtehetem.

MIÉRT PONT A KOMMUNIKÁCIÓ?

10 éves koromban rádöbbentem egy fogalmazás órán, hogy kifejezetten szeretek írni. Mindig is kíváncsi természet voltam, figyelemmel kísértem a világban történő eseményeket. Az angolórákban nem a kötelességet, hanem a lehetőséget láttam. Ezért is esett a választásom a kommunikációs tanulmányokra.

HOGYAN CSINÁLTAM?

Idén diplomáztam kommunikáció-és médiatudomány mesterszakon, kommunikációtervezés specializáción, amelynek fókuszában a PR és a marketingkommunikáció állt.  A kreatív kampányok és reklámok képi-és szöveges üzenetrendszerének elemzése mindig is érdekelt, mindkét szakdolgozatomat ebben a témában írtam. Alapszakos tanulmányaim során ösztöndíjasként egy szemesztert Angliában töltöttem, ahol az angol nyelvtudásom fejlesztése mellett rengeteg szakmai újdonsággal is megismerkedtem.

MIÉRT PONT A PR?

A tanulmányaim mellett szakmai gyakorlatot szereztem a PR kommunikáció világában, kreatív és operatív szinten egyaránt. Hiszem, hogy mindig lehet újat tanulni, és mindig lehet újat és példaértékűt mutatni a technológiailag folyamatosan fejlődő közegben, ahol az ötletek és a kreativitás egyre fontosabb szerepet fog kapni. Igyekszem nyitott szemmel járni, felfedezni a lényeget, folyamatosan inspirálódni, és hatékonyan priorizálni a munkám során. Különösen izgalmasnak tartom a PR-ben, hogy a saját szakmai területem mellett különböző iparágakba is betekintést lehet nyerni.

MIÉRT PONT A PRÓBAKŐ?

Nagyon kedves csapat fogadott az első (virtuális) találkozás során, a személyes interjú is kellemes tapasztalatnak bizonyult – gyakran nem ebbe a kategóriába sorolják az állásinterjúkat, nem igaz? Az ígéretes kezdetek után ígéretes folytatás következett. Még több kedves, segítőkész, és szakmailag professzionális emberrel ismerkedhettem meg. A szakmai továbbképzés, az új trendek folyamatos feltérképezése, az újdonságra való nyitottság mind jelen vannak az ügynökség életében – ahogy a gasztronómia iránti szeretet is, ami már az első személyes találkozásnál kiderült.

 

A szerző

Farkas Fanni