fbpx

A Kometa új arculattal és reklámfilmmel jelentkezik

A Kometa átalakította arculatát és termékportfólióját, termékei megújult csomagolást kapnak október 12-től. Ezzel egyidőben TV- és online kampány indul egy reklámfilmmel megtámogatva. Az image kampány neve: Kometa, kívánj valamit!

„A Kometa egy letisztultabb, a vásárlók számára jobban dekódolható portfóliót szeretett volna létrehozni” – mondta Rédey Iván, a Kometa marketing vezetője. A megújult vállalati logót az Abstrct reklámügynökség tervezte, a csomagolásokat pedig egy olasz design cég készítette.

A Kometa szlogenje változatlan maradt, azaz „Útravaló minden generációnak”. A kométa szó üstököst jelent. Ezekből merített ihletett a reklám készítője is. A Balatonon egy csónakból figyeli a csillaghullást több generáció: nagypapa, apuka és kisunoka. Ilyenkor mindig kívánunk valamit, és a film arra mutat rá, hogy ha kívánunk, akkor mindig valami jót kívánjunk, és nem nagy dolgokat. A reklámfilm bemutatja a megújult csomagolásokat is, és a végén természetesen a cég ügyvezetője, Giacomo Pedranzini is feltűnik. A film producere Lovas Barnabás (Brand Factory) volt, rendezője Vargha Máté, operatőre pedig Kiss Marcell.

Film: https://www.youtube.com/watch?v=AaagCr2ZP5o

Korábbi sajtóközlemények