Sajtóközlemények #sport hashtaggel

Sajtóközlemények #sport hashtaggel

Példamutatásból és elvárásból is elégtelen

A STADA Palánta Programjának keretében végzett felmérésének eredményei alapján a gyerekek 32%-a csak a kötelező iskolai sportfoglalkozásokon vesz részt, és azon kívül sem különóra keretében sem azon túl nem mozog. Ez ellentmond az ajánlásoknak, amelyek szerint a gyermekeknek – különösen iskolás korban – naponta legalább 60 perc közepes vagy intenzív fizikai aktivitás javasolt.

Sorbanállás helyett minőségi szabadidőre vágyunk

A magyarok 20%-a hetente 4 óránál is több időt tölt bevásárlással.

Nyáron többet sportolunk!

Nyáron sokkal könnyebben szánjuk rá magunkat a testmozgásra és a hétköznapok is aktívabban telnek – derült ki a Kométa Mindennapok felmérésből.

Walmark

Rendszeres mozgás és túlsúly

A Walmark csaknem 6000 részvevővel készült friss felmérése a sport és táplálkozás összefüggéseit vizsgálta.

Majdnem minden harmadik magyar kizárólag full HD-ban nézi majd a közelgő foci-világbajnokságot

2018. 05. 31. – Valóban sportnemzet vagyunk, pláne, ha nem sportolásról, hanem szurkolásról van szó. A magyarok több, mint 80%-a eltérő gyakorisággal, de követi a különböző sporteseményeket, a legnépszerűbb sportág a futball. A közvetítéseket elsöprő többségben televízión nézzük, és a lakosság harmada nem adja full HD minőség alá, derült ki az Euronics Műszaki Áruházlánc legfrissebb felméréséből

Mi a közös a hokiban és a műholdakban?

2018. 04. 27. – Az egész világon vannak még viták arra vonatkozóan, hogy ki is közvetített először egy sporteseményt, egy dologban azonban biztosak lehetünk: a sportközvetítés műfaja az 1890-es években született meg, amikor a játékokról szóló beszámolókat még távírók segítségével közölték. Ma, amikor Budapest a jégkorong egyik legrangosabb eseményének ad otthont, a SES Astra műholdas szolgáltató 10+1 pontban összegyűjtötte a sportközvetítés fejlődésének legfontosabb állomásait.