Sajtóközlemények #Kiwi.com hashtaggel

Sajtóközlemények #Kiwi.com hashtaggel

Szeretünk utazni, de félünk a repüléstől?

Míg sokaknak kellemes izgalmat okoz a repülés és az előtte való várakozás, addig másoknak megkeseríti az életét az aviofóbia, azaz a repülésiszony. Honfitársaink 45%-a igyekszik valamilyen módon leküzdeni a repülés okozta stresszt, pl. alvással, alkohollal vagy gyógyszerrel – mutatják a Kiwi.com reprezentatív kutatásának adatai.

0,02 eurós repülőjegy Budapestről Athénba

0,02 eurós repülőjegy Budapestről Athénba, egy utas 36 feladott bőrönddel, 75 000 km 93 óra alatt – ízelítő a 10. születésnapját ünneplő Kiwi.com vezető utazástechnológia cég legérdekesebb adataiból. A cseh startup Magyarországon is ismert, a hazai utazók közel 200 millió km-rel járultak hozzá a 10 év alatt globálisan lerepült közel 30 milliárd kilométerhez.

Idén is Spanyolország lesz a sláger?

Hazánk népszerű úti cél a Kiwi.com globális foglalási adatai szerint: a tavalyi évhez hasonlóan idén is a 21. helyen áll a foglalások számát tekintve, 11 helyet javítva 2019-hez képest. A kontinensen belüli utazók körében népszerűbb, mint tavaly, idén Magyarország a 12. helyen áll. A mediterrán országok a nyári kedvencek a régióban, legtöbb honfitársunk a korábbi évekhez hasonlóan idén is Spanyolországba utazik.

Drasztikusan kevesebbet repülünk üzleti célból a járvány hatására

A koronavírusjárvány megjelenése előtt üzleti utakon gyakran résztvevők egy része már csak alkalmanként repül, az alkalmi utazások gyakorisága pedig a felére csökkent a COVID-19 miatt – mutatják a Kiwi.com reprezentatív felmérésének adatai.

Spanyolország volt a legkedveltebb úti cél tavaly

Bátrabban utaztunk 2021-ben, mint mások: a foglalások nálunk meghaladták a járvány előtti érték háromnegyedét szemben a globális 69%-os adattal – mutatják a Kiwi.com statisztikái.

A Revolut és a Kiwi.com egyesíti erőit

Partnerséget kötött a Revolut és a Kiwi.com, a globális utazási technológiai vállalat az utazás ösztönzése érdekében.

A legtöbb magyar Európán belüli úti célt választ idén

Az Y generációnál az ár dönt, a harmincasok vágynak leginkább nyugalomra – mutatják a Kiwi.com reprezentatív felmérésének adatai, amely a magyarok 2022-es utazási céljait, motivációit vizsgálta.

A Próbakő Kommunikáció a Kiwi.com fedélzetén

Újabb nemzetközi ügyfél a Próbakőnél: 2021 szeptemberétől a vezető utazási technológiai vállalat, a cseh Kiwi.com sajtókommunikációját, illetve tartalommenedzsment feladatait is ellátják.

Koronavírus: A férfiak jobban aggódnak az egészségük miatt, mint a nők

Összességében leginkább az egészségük miatt oltakoztak a magyarok, amit a szabad mozgás és utazás lehetősége követ, amikor a vakcina felvételének indokairól kérdezték őket – mutatják a Kiwi.com reprezentatív kutatásának adatai.