![](https://probako.hu/wp-content/uploads/Web-PNG-kiwicom_logo_icon_orbit.png)
Szinte mindenki trükközik, hogy olcsóbban utazhasson
Az infláció a fiatalok többségének átírta az utazási terveit, de azért leleményességből, okos trükkökből nincs hiány. A legtöbben félretettek pénzt, sokan eleve csak pénztárca-barát helyeket keresnek, de vannak olyanok is, akik különböző luxuscikkekről mondanak le azért, hogy utazhassanak – mutatják a Kiwi.com friss, reprezentatív felmérésnek eredményei. A felmérésben részt vevő országok közül mi, magyarok keressük szálláshelyek kapcsán a legjobb ár/érték arányt.
![](https://probako.hu/wp-content/uploads/Web-PNG-kiwicom_logo_icon_orbit.png)
Indul a nyár – a többség csak pihenne, amikor nyaral
Az Y generáció tagjai fáradtak, 83%-uk másra sem vágyik, minthogy pihenhessen és lazíthasson, amikor nyaral, de a Z generáció felnőtt tagjainak háromnegyede is erre vágyik leginkább – mutatják a Kiwi.com friss, reprezentatív felmérésének adatai. A World Travel Hacker kampány kiválasztott magyar párosának azonban biztosan nem a pihenésről fog szólni 4 hét nyáron…
![](https://probako.hu/wp-content/uploads/Web-PNG-kiwicom_logo_icon_orbit.png)
Az álommeló utazással jár
A Z generáció felnőtt tagjai inkább dolgoznának népszerű nyári nyaralóhelyen, mint az Y generációsok; az Y-ok pedig jobban élveznék az önkénteskedést. Közel minden 5. magyar fiatal attól lenne boldog, ha lustálkodhatna a nyáron – mutatják a Kiwi.com friss, reprezentatív felmérésének adatai. Az utazás azonban mindent visz: az Y-ok és a felnőtt Z-k több mint felének álom nyári munkája az lenne, ha fizetésért utazgathatna a világban.