fbpx

Sajtóközlemények #Kiwi.com hashtaggel

Sajtóközlemények #Kiwi.com hashtaggel

5 ázsiai metropolisz, amikre a legjobban rákattantunk

A foglalási és keresések listákon is az ázsiai desztinációk népszerűsége nőtt leginkább tavalyhoz képest a magyarok körében a Kiwi.com adatai alapján.

A barátaink ajánlása többet dob latba, mint a pénztárcánk vastagsága amikor úticélt választunk

A költségvetés fontos, de nem a legfontosabb faktor, amikor a következő úticélunkról döntünk – mutatják a Kiwi.com friss reprezentatív kutatásának adatai*.

Kiwi.com: A home office lehetősége új távlatokat nyit az utazások terén

Egy friss kutatás szerint a magyarok többsége úgy gondolja, hogy az utazás alatti munkavégzés pozitív hatással lenne a mentális egészségére és a munkára is.

A karácsonyi zenét és a csúnya pulcsikat is szeretjük utazás közben

Leginkább a fiatalok mennek külföldre télen: míg közülük minden 3., addig összességében a magyarok 28%-a szeli át az országhatárt a Kiwi.com friss reprezentatív felmérése alapján.

Repülési trendek 2022: A Kiwi.com globális, európai és hazai összesítője

Globálisan és európai szinten is nőtt az utazási kedv, de hazánkból extrémen megnövekedett a repülőjegyfoglalások száma a Kiwi.com-on keresztül.

Különleges karácsonyi hagyományok a világ 10 országában

Ahogy a Mikulás is kultúrkörönként, sőt, még azon belül is eltérő módon érkezik (sok helyen nem is Mikulásnak hívják), úgy a karácsony megünneplésének is megannyi eltérő hagyománya van. A vezető utazási technológiai vállalat, a Kiwi.com a világ 10 különböző országába repít a karácsonyra hangolódás időszakában.

Kiwi.com felmérés: Spórolni is hajlandóak vagyunk azért, hogy utazhassunk

Inkább nem vennénk új okoseszközöket és lejjebb tekernénk a fűtést, hogy utazhassunk, de a streamingszolgáltatásról legkevésbé mi mondanánk le a régióban vizsgált országok közül – mutatják a Kiwi.com friss reprezentatív kutatásának adatai.

Webshopozik a Próbakő

Az utóbbi időszak több új ügyfelet is hozott a Próbakő Kommunikáció számára. Az új megbízások a kommunikációs munka egészen különböző szakterületeit érintik a sajtókapcsolatoktól kezdve a TikTok kampányig.

A közép-kelet-európai régió utazási trendje: különbségek és hasonlóságok

A Kiwi.com adatai alapján az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba. A hazánkból októberben induló repülőjáratokra a jegyek átlagosan több mint 20%-kal olcsóbbak, mint nyáron, míg novemberben tovább csökken az ár.

Így repülünk mi – kutatás

Ha olvasás, akkor magazin, ha filmnézés, akkor vígjáték; a zaj és a helyhiány miatt bosszankodunk leginkább a repülőn, és kb. minden második magyar utál idegenekkel beszélgetni utazás közben – mutatják a Kiwi.com reprezentatív felmérésének adatai.

Tombol az utazási vágy

Az év első öt hónapjában közel háromszor annyi repülőjegyet foglaltak a nyári időszakra a magyarok, mint 2019-ben – mutatják a Kiwi.com adatai. És ez a tendencia vélhetően csak fokozódik, hiszen egyre többen adnak le foglalást akár pár nappal az utazás előtt is.

Szeretünk utazni, de félünk a repüléstől?

Míg sokaknak kellemes izgalmat okoz a repülés és az előtte való várakozás, addig másoknak megkeseríti az életét az aviofóbia, azaz a repülésiszony. Honfitársaink 45%-a igyekszik valamilyen módon leküzdeni a repülés okozta stresszt, pl. alvással, alkohollal vagy gyógyszerrel – mutatják a Kiwi.com reprezentatív kutatásának adatai.

0,02 eurós repülőjegy Budapestről Athénba

0,02 eurós repülőjegy Budapestről Athénba, egy utas 36 feladott bőrönddel, 75 000 km 93 óra alatt – ízelítő a 10. születésnapját ünneplő Kiwi.com vezető utazástechnológia cég legérdekesebb adataiból. A cseh startup Magyarországon is ismert, a hazai utazók közel 200 millió km-rel járultak hozzá a 10 év alatt globálisan lerepült közel 30 milliárd kilométerhez.

Idén is Spanyolország lesz a sláger?

Hazánk népszerű úti cél a Kiwi.com globális foglalási adatai szerint: a tavalyi évhez hasonlóan idén is a 21. helyen áll a foglalások számát tekintve, 11 helyet javítva 2019-hez képest. A kontinensen belüli utazók körében népszerűbb, mint tavaly, idén Magyarország a 12. helyen áll. A mediterrán országok a nyári kedvencek a régióban, legtöbb honfitársunk a korábbi évekhez hasonlóan idén is Spanyolországba utazik.

Drasztikusan kevesebbet repülünk üzleti célból a járvány hatására

A koronavírusjárvány megjelenése előtt üzleti utakon gyakran résztvevők egy része már csak alkalmanként repül, az alkalmi utazások gyakorisága pedig a felére csökkent a COVID-19 miatt – mutatják a Kiwi.com reprezentatív felmérésének adatai.

Spanyolország volt a legkedveltebb úti cél tavaly

Bátrabban utaztunk 2021-ben, mint mások: a foglalások nálunk meghaladták a járvány előtti érték háromnegyedét szemben a globális 69%-os adattal – mutatják a Kiwi.com statisztikái.

A Revolut és a Kiwi.com egyesíti erőit

Partnerséget kötött a Revolut és a Kiwi.com, a globális utazási technológiai vállalat az utazás ösztönzése érdekében.

A legtöbb magyar Európán belüli úti célt választ idén

Az Y generációnál az ár dönt, a harmincasok vágynak leginkább nyugalomra – mutatják a Kiwi.com reprezentatív felmérésének adatai, amely a magyarok 2022-es utazási céljait, motivációit vizsgálta.

A Próbakő Kommunikáció a Kiwi.com fedélzetén

Újabb nemzetközi ügyfél a Próbakőnél: 2021 szeptemberétől a vezető utazási technológiai vállalat, a cseh Kiwi.com sajtókommunikációját, illetve tartalommenedzsment feladatait is ellátják.

Koronavírus: A férfiak jobban aggódnak az egészségük miatt, mint a nők

Összességében leginkább az egészségük miatt oltakoztak a magyarok, amit a szabad mozgás és utazás lehetősége követ, amikor a vakcina felvételének indokairól kérdezték őket – mutatják a Kiwi.com reprezentatív kutatásának adatai.