fbpx

Sajtóközlemények #COVID-19 hashtaggel

Sajtóközlemények #COVID-19 hashtaggel

Drasztikusan kevesebbet repülünk üzleti célból a járvány hatására

A koronavírusjárvány megjelenése előtt üzleti utakon gyakran résztvevők egy része már csak alkalmanként repül, az alkalmi utazások gyakorisága pedig a felére csökkent a COVID-19 miatt – mutatják a Kiwi.com reprezentatív felmérésének adatai.

Koronavírus: A férfiak jobban aggódnak az egészségük miatt, mint a nők

Összességében leginkább az egészségük miatt oltakoztak a magyarok, amit a szabad mozgás és utazás lehetősége követ, amikor a vakcina felvételének indokairól kérdezték őket – mutatják a Kiwi.com reprezentatív kutatásának adatai.

Így készül az FM piac a 2022-es évre

Mi vár az FM piacra 2022-ben? Szolgáltatói oldalon a robotika és az automatizálás kerül előtérbe, ami sokkal inkább a munkaerő-hiánynak és nem a pandémiának köszönhető. A LEO FM a következő évet – a kihívások ellenére is – pozitívan látja és a piac további növekedését várja.

A Lucart részletes ajánlásokkal segíti a biztonságos nyitást

A Lucart Hygiene & Care Platformja kifejezetten a munkakörnyezetek egyedi jellegzetességeihez igazodó megoldásokat kínál szektoronként, legyen az étterem, szálloda, kozmetika vagy akár tanterem.

A Worldcom PR Group ingyenes kreatív eszközökkel segíti az oltási kedv erősödését

A céges belső kommunikáció egy olyan csatorna, ahol a munkavállalókon keresztül egész családokhoz elérhetünk az üzenetünkkel, így a kormányzat, egészségügy mellett a vállalatok is részt vehetnek a vírus elleni küzdelemben.

Radikális átalakulás előtt áll az online oktatás

Ha bármi pozitív vonzata lesz 2020-nak, akkor az biztosan az online oktatási megoldások környékén kereshető. Az előrejelzések szerint 2022-re a globális e-learning ipar mérete meghaladja majd a 243 milliárd dollárt.