fbpx

Sajtóközlemények #euronics hashtaggel

Sajtóközlemények #euronics hashtaggel

Hűtő- és mosógépcsere program 2019

2019. 02. 05. – Elindult az Állami Háztartási Nagygép Csereprogram keretében elnyert pályázatok beváltása. Az Euronics Műszaki Áruházlánc és webáruház ezért a legalább A++ besorolású elöltöltős mosógépek és kombinált alulfagyasztós hűtőszekrények népszerűségét jósolja.

Minden második magyar jobban várja a karácsonyi étkezéseket, mint az ajándékokat

2018.12.13. – Az ajándékok közt továbbra is népszerűek a nagyobb háztartási eszközök, bár a magyarok fele saját bevallása szerint sokkal jobban várja a karácsonyi étkezéseket, mint az ajándékokat. Vajon a nőknek tényleg könnyebb meglepetést okozni? A felmérésből ez is kiderült.

Sokan már általános iskolában kezdik

2018. 09. 04. – A mai fiatalok több mint felének már 14 éves kora előtt önálló számítógépe volt, így manapság egy laptopvásárlással kiegészített iskolakezdés akár százezres költséget is jelenthet, derült ki az Euronics Műszaki Áruházlánc legfrissebb felméréséből. Míg jegyzetelni a legtöbben még mindig papírra szeretünk, felnőtt korunkra igazi „kütyühalmozókká” válunk.

Emeli dolgozói bérét az Euronics

2018. 06. 29. – Az Euronics Műszaki Áruházlánc az éves tihanyi Euronics konferencián bejelentette, hogy megemeli értékesítő és hitelügyintéző kollégái bérét, akik így fejenként bruttó 20 000, illetve 30 000 Ft-tal többet vihetnek haza havonta. A változás, azaz az éves szinten összesen 123 millió forintnyi extra béremelés az áruházlánc közel 500 dolgozóját érinti.

Majdnem minden harmadik magyar kizárólag full HD-ban nézi majd a közelgő foci-világbajnokságot

2018. 05. 31. – Valóban sportnemzet vagyunk, pláne, ha nem sportolásról, hanem szurkolásról van szó. A magyarok több, mint 80%-a eltérő gyakorisággal, de követi a különböző sporteseményeket, a legnépszerűbb sportág a futball. A közvetítéseket elsöprő többségben televízión nézzük, és a lakosság harmada nem adja full HD minőség alá, derült ki az Euronics Műszaki Áruházlánc legfrissebb felméréséből

4-ből 1 ember úgy gondolja, hogy a robotok egyszer átveszik majd az irányítást az emberek felett

2018. 04. 12. – Valószínűleg mindenki emlékszik még az amerikai Jetson család jövőben játszódó történetére, ahol Rosie, a robot segítette a família mindennapjait. Ma még ugyan az űrben nem alapítottunk új kolóniát, de a technológia érezhetően átszőtte egész életünket. Az Euronics friss felméréséből* azonban kiderült, hogy még így is minden harmadik ember fél a robotoktól, és csak negyedük bízna meg az önvezető autókban.

Stratégiai fejlesztések az Euronics-nál

2018. 02. 14. – A hatékonyabb működés érdekében az Euronics márkanevet hazánkban kizárólagosan használó cégcsoport elkülöníti tevékenységeit. A Vöröskő Kft. esetében ez szervezeti átalakítást, míg az ingatlanforgalmazással és -bérbeadással foglalkozó KEV Kft. esetében közel 2 milliárd forint értékű beruházást jelent 2018-ban.

A magyarok fele 25 000 Ft alatt költene az idei karácsonyra

2017. 12. 07. – Kis karácsony vagy nagy karácsony – az örök kérdés idén is lassan aktuálissá válik. A magyarok közel kétharmadának ugyanis nagy anyagi megterhelést jelent az ünnep, majdnem minden második ember szeretne 25 000 Ft alatti összeget költeni idén karácsonykor – derült ki az Euronics friss felméréséből. Mobiltelefon vagy háztartási kisgép valószínűleg minden harmadik karácsonyfa alatt lesz idén.

Az Euronics bruttó 440 millió forintot költ béren kívüli juttatásokra

2017. 11. 07. – Az Euronics Műszaki Áruházlánc januártól bevezette a cafeteria-rendszert, és idén bruttó 440 millió forintot költ béren kívüli juttatásokra. Az üzletvezetőknek és a szakértői gárdának év elején 50-100 000 Ft-os ajándékkártya is jár, emellett az új rendszer egy főre nézve havonta átlagosan több mint 30 000 Ft béren kívüli juttatást oszt szét.

Digitális gyermekkor – tablettel már hétévesen

2017. 08. 22. – Kés, villa, olló gyerek kezébe nem való – tartja a mondás, az okostelefonnal, tablettel és laptoppal azonban már más a helyzet. Az Euronics Műszaki Áruházlánc felméréséből kiderült, hogy minden harmadik magyar már akár 7 éves kortól saját digitális eszközöket adna a gyerekek kezébe.