
Március 18.: Újrahasznosítási Világnap. A használtcikk, mint termék a világhálón is hasít
A magyarok 77%-a nyitott arra, hogy használt terméket vásároljon, és 64%-uk már vett is ilyen terméket a világhálón – mutatják a Shoptet friss reprezentatív kutatásának adatai, amelyet a március 18-ai Újrahasznosítási Világnap alkalmából készített.

Repülési trendek 2022: A Kiwi.com globális, európai és hazai összesítője
Globálisan és európai szinten is nőtt az utazási kedv, de hazánkból extrémen megnövekedett a repülőjegyfoglalások száma a Kiwi.com-on keresztül.

A nők és a huszonévesek szétstresszelik magukat
Minden 3. magyar lesújtóan nyilatkozott saját egészségügyi állapotáról a Pilulka friss reprezentatív kutatásában. A stressz lehet az egyik legnagyobb rizikófaktor, de azért beszédes az is, hogy mennyire nem vesszük komolyan a dohányzás és az elhízás egészségkárosító hatásait. Sőt, a magyarok háromnegyede úgy gondolja, hogy egészséges lehet az is, aki nem mozog rendszeresen.