
Minden 20. éjjeliszekrényen van orrspray
Minden 20. magyar táskájában, éjjeliszekrényén van ún. érszűkítő, nyálkahártya lohasztó hatóanyagot tartalmazó orrspray, amit, ha nem használna rendszeresen, akkor nem kapna rendesen levegőt – mutatják a Sterimar reprezentatív kutatásának adatai*. A mindennapi függőségeink lehetnek egészen veszélytelenek, de kimondottan károsak is.

Friss kutatás: Minden 2. magyar előfizetne wc-papírra vagy borotvára
A magyarok háromnegyedének van online előfizetése valamilyen termékre vagy szolgáltatásra, esetleg ezek ötvözetére, és a többség kimondottan hasznosnak tartja ezeket – mutatják a Shoptet friss reprezentatív felmérésének adatai. A streaming tarol ezen a területen, de a magyarok 5%-a előfizet olyan tartalomért is, mellyel számára fontos embert vagy ügyet támogat.

Így utazik az Y generáció
Az Y generáció fiatalabbjai egészen másként és másért utaznak, mint ugyanezen generáció idősebb tagjai. A Kiwi.com felmérése alapján a 26-33 évesek vágynak leginkább múzeumba, amikor utaznak, míg a 34-42 év köztiek a festői tájat az autójukból szeretnék szemlélni. A cseh utazási technológiai cég adatai szerint a millenniumi generáció leginkább Londonba repül, körükben a globális foglalási listán Budapest a 17.