fbpx

Sajtóközlemények #felmeres hashtaggel

Sajtóközlemények #felmeres hashtaggel

A karácsonyi zokni a legnépszerűbb ünnepi kiegészítő

Minél fiatalabb valaki, annál inkább ölti magára a karácsonyt – derül ki a Klarna reprezentatív felmérésének* adataiból. Tízből hat Z generációs tervezi, hogy az ünnepi témát beépíti a karácsonyi outfitjébe, és a milleniálok körében is több lesz az, aki karácsonyi zoknit húz, csúnya pulcsit ölt magára vagy épp tematikus pizsamában díszít fát. Minden 8. nő készít karácsonyi témájú manikűrt.

Minden harmadik magyar Black Friday akcióban szerzi be a karácsonyi ajándékot 

A magyarok fele azt gondolja, hogy az akciós időszakokban mindenki vásárol olyan terméket is, amire nincs szüksége, ezzel szemben csupán a válaszadók hetede nyilatkozott úgy, hogy a Black Friday rendkívüli kedvezményei miatt elcsábul – derül ki a Reacty Digital és a Shoptet által készített reprezentatív felmérésből

Helló Magyarország! – A Klarna kamatmentes Fizetés 3 részletben szolgáltatással és vásárlási alkalmazással lép be a magyar piacra

A vásárlók következő generációja készen áll az AI, az AR és a robotok használatára – derül ki a Klarna, az AI-alapú globális fizetési és vásárlási szolgáltató kutatásából. Október 17-én a Klarna kamatmentes Fizetés 3 részletben szolgáltatással és vásárlási alkalmazással lép a magyar piacra.

5 csodás európai hely, ahol fizetnének azért, hogy ott élj és ott dolgozz

A home office sokak számára lehetőséget nyújt arra, hogy akár tartósan más országból dolgozzanak – a Kiwi.com reprezentatív kutatás alapján* a magyarok mintegy 8%-a dolgozik kizárólag távmunkában és 3% rendszeresen dolgozik különböző országokból. A Kiwi.com szeptemberben megkérdezte az Instagram-követőit, hogy álmodoztak-e már arról, hogy más országba költözzenek; 88%-uk igennel válaszolt.

Minden 20. éjjeliszekrényen van orrspray

Minden 20. magyar táskájában, éjjeliszekrényén van ún. érszűkítő, nyálkahártya lohasztó hatóanyagot tartalmazó orrspray, amit, ha nem használna rendszeresen, akkor nem kapna rendesen levegőt – mutatják a Sterimar reprezentatív kutatásának adatai*. A mindennapi függőségeink lehetnek egészen veszélytelenek, de kimondottan károsak is.

Friss kutatás: Minden 2. magyar előfizetne wc-papírra vagy borotvára

A magyarok háromnegyedének van online előfizetése valamilyen termékre vagy szolgáltatásra, esetleg ezek ötvözetére, és a többség kimondottan hasznosnak tartja ezeket – mutatják a Shoptet friss reprezentatív felmérésének adatai. A streaming tarol ezen a területen, de a magyarok 5%-a előfizet olyan tartalomért is, mellyel számára fontos embert vagy ügyet támogat.

Így utazik az Y generáció

Az Y generáció fiatalabbjai egészen másként és másért utaznak, mint ugyanezen generáció idősebb tagjai. A Kiwi.com felmérése alapján a 26-33 évesek vágynak leginkább múzeumba, amikor utaznak, míg a 34-42 év köztiek a festői tájat az autójukból szeretnék szemlélni. A cseh utazási technológiai cég adatai szerint a millenniumi generáció leginkább Londonba repül, körükben a globális foglalási listán Budapest a 17.

Tombol a pollenallergia: minden 4. magyar nyarát megkeserítheti 

A magyarok 49%-a saját bevallása szerint allergiás valamire: a lakosság 11%-a kizárólag különböző virágporokra, kb. minden ötödik honfitársunk pedig a pollenek mellett másra is allergiás – derül ki a Sterimar reprezentatív kutatásából, amelyet 1292 fő megkérdezésével az Opinio Kft. végzett számukra 2023 júliusában. 

Kiakadunk, ha egy webshopon helyesírási hibák vannak, de a GDPR-rel nem foglalkozunk

Közép-Európa piacvezető webáruház üzemeltető rendszere, a Shoptet reprezentatív kutatásában arra kereste a választ, hogy miért szavazunk bizalmat egy ismeretlen webshopnak, illetve, hogy mik azok, amik eltántorítanak minket attól, hogy rendeljünk egy webáruházból.

TOP5 hely digitális nomádoknak: Toronto, Madrid, Auckland, Madeira, Helsinki

A Kiwi.com összeállításában olyan városok szerepelnek, ahol a legjobb élni, ha távmunkában dolgozol. Közös bennük, hogy a gyors interneten túl pezsgő a kultúrájuk, éjszakai életük és egy klassz kirándulásra is bármikor felpattanhatunk, ha épp ihletet szeretnénk nyerni. 

A magyar nők ötöde, a férfiak negyede nem hisz az egészségmegőrzésben

A magyarok nagy része (78%) fontosnak tartja az egészségmegőrzést, ugyanakkor a megkérdezettek csaknem felének csak akkor jut eszébe, hogy az egészségért tenni is kell, amikor már beteg – mutatják a Pilulka.hu reprezentatív felmérésének adatai, amit az április 7-ei, egészségügyi világnap alkalmából tettek közzé.

A magyarokra különösen igaz, hogy már az utazás tervezésétől is boldogabbak

A magyarok 64%-át már az utazás tervezése is boldoggá teszi – derül ki a Kiwi.com felméréséből, amit a boldogság világnapja alkalmából publikáltak. A régióban vizsgált országokhoz hasonlóan mi is a tengerparton éljük át a legnagyobb boldogságot, de minket sokkal inkább feldob egy végigtombolt koncert, mint egy fine dining élmény.

Március 18.: Újrahasznosítási Világnap. A használtcikk, mint termék a világhálón is hasít

A magyarok 77%-a nyitott arra, hogy használt terméket vásároljon, és 64%-uk már vett is ilyen terméket a világhálón – mutatják a Shoptet friss reprezentatív kutatásának adatai, amelyet a március 18-ai Újrahasznosítási Világnap alkalmából készített.

Repülési trendek 2022: A Kiwi.com globális, európai és hazai összesítője

Globálisan és európai szinten is nőtt az utazási kedv, de hazánkból extrémen megnövekedett a repülőjegyfoglalások száma a Kiwi.com-on keresztül.

A nők és a huszonévesek szétstresszelik magukat

Minden 3. magyar lesújtóan nyilatkozott saját egészségügyi állapotáról a Pilulka friss reprezentatív kutatásában. A stressz lehet az egyik legnagyobb rizikófaktor, de azért beszédes az is, hogy mennyire nem vesszük komolyan a dohányzás és az elhízás egészségkárosító hatásait. Sőt, a magyarok háromnegyede úgy gondolja, hogy egészséges lehet az is, aki nem mozog rendszeresen.

“Így üzemeltettek ti” – felmérés a hazai webáruházak működtetéséről

A hazai webshopok üzemeltetői körében kutatott a Virgo csoport.

Sorbanállás helyett minőségi szabadidőre vágyunk

A magyarok 20%-a hetente 4 óránál is több időt tölt bevásárlással.

Pezsgő, virsli, házibuli

Ha szilveszter, akkor pezsgő, virlsi és házibuli. Kométa Mindennapok felmérés.

Worldcom Confidence Index 2019

2019. 11. 11. – Összeomlott a globális üzleti élet vezetőinek bizalma a Worldcom Confidence Index felmérése szerint.

Az elfogyasztott energia harmadáért a háztartások a felelősek

2019.10.21. – Ha minden magyar háztartás 20%-kal csökkentené a mosásai számát, akkor már egy Zirc méretű város lakosainak  éves szén-dioxid-kibocsátását elkerülhetnénk.

Lucart: műanyagmentes csomagolás

2019.10.10. – A Lucart két termékcsaládja is újrahasznosított és újrahasznosítható csomagolást kapott.

Ezt a szendvicset imádják leginkább a magyarok

Vajon mit teszünk a pékáru közé, és hogyan válhat a szendvics az egészséges étrendünk részévé?

Nyáron többet sportolunk!

Nyáron sokkal könnyebben szánjuk rá magunkat a testmozgásra és a hétköznapok is aktívabban telnek – derült ki a Kométa Mindennapok felmérésből.

Walmark

Rendszeres mozgás és túlsúly

A Walmark csaknem 6000 részvevővel készült friss felmérése a sport és táplálkozás összefüggéseit vizsgálta.

Még az édes is sós

2019.06.19. – A Kométa friss felmérésében arra kereste a választ, hogy mit szeretünk reggelizni, vacsorázni, nassolni és vajon hogyan is áll össze ez a két-, akár háromszoros napi sótöbblet? Dietetikus szakértőnk pedig hasznos tippeket ad, hogyan együnk kevesebb sót.

Artisjus logó

Női Alkotók a magyar zeneiparban

2019. március 07. – Évek óta 20 százalék körül alakul a női zenei alkotók aránya Magyarországon, jelentős többségük szövegírással foglalkozik. A 2018-ban regisztrált női dalszerzők közel 60 százaléka 30 évesnél fiatalabb – derült ki az Artisjus nőnap alkalmából közzétett statisztikáiból. A nemek közti egyenlőtlenség a zeneipar globális kihívása.

Walmark

Stressz, túl sok ülés és nehéz éjszakák

2019. március 06. –Az emberek több mint kétharmada legalább alkalmanként sportol, de csak minden második ember tud nyugodtan aludni éjszakánként, derült ki a Walmark friss Egészség Index felméréséből*. A válaszadók 35%-a csak naponta maximum 1,4 liter folyadékot visz be szervezetébe, ellenben szintén közel egyharmaduk sosem fogyaszt alkoholt.

4-ből 1 ember úgy gondolja, hogy a robotok egyszer átveszik majd az irányítást az emberek felett

2018. 04. 12. – Valószínűleg mindenki emlékszik még az amerikai Jetson család jövőben játszódó történetére, ahol Rosie, a robot segítette a família mindennapjait. Ma még ugyan az űrben nem alapítottunk új kolóniát, de a technológia érezhetően átszőtte egész életünket. Az Euronics friss felméréséből* azonban kiderült, hogy még így is minden harmadik ember fél a robotoktól, és csak negyedük bízna meg az önvezető autókban.

A magyarok fele 25 000 Ft alatt költene az idei karácsonyra

2017. 12. 07. – Kis karácsony vagy nagy karácsony – az örök kérdés idén is lassan aktuálissá válik. A magyarok közel kétharmadának ugyanis nagy anyagi megterhelést jelent az ünnep, majdnem minden második ember szeretne 25 000 Ft alatti összeget költeni idén karácsonykor – derült ki az Euronics friss felméréséből. Mobiltelefon vagy háztartási kisgép valószínűleg minden harmadik karácsonyfa alatt lesz idén.

Az egyedülálló szülők fele olyan párt keres, aki cseppet sem hasonlít az exre

2017. 11. 30. – Az egyedülálló szülők 90%-a állítja, mindent megtesz majd azért, hogy az új párjával ne kövesse el a korábbi hibákat, derült ki a Padaam.com legfrissebb felméréséből. Mindenki vágyik arra, hogy új társra leljen, de csak 1% keres kifejezetten azért párt, hogy új apukát vagy anyukát találjon a családba. Az érintettek harmada el tudja képzelni, hogy a jövőben vállal még gyereket.