A karácsonyi zokni a legnépszerűbb ünnepi kiegészítő
Minél fiatalabb valaki, annál inkább ölti magára a karácsonyt – derül ki a Klarna reprezentatív felmérésének* adataiból. Tízből hat Z generációs tervezi, hogy az ünnepi témát beépíti a karácsonyi outfitjébe, és a milleniálok körében is több lesz az, aki karácsonyi zoknit húz, csúnya pulcsit ölt magára vagy épp tematikus pizsamában díszít fát. Minden 8. nő készít karácsonyi témájú manikűrt.
Minden harmadik magyar Black Friday akcióban szerzi be a karácsonyi ajándékot
A magyarok fele azt gondolja, hogy az akciós időszakokban mindenki vásárol olyan terméket is, amire nincs szüksége, ezzel szemben csupán a válaszadók hetede nyilatkozott úgy, hogy a Black Friday rendkívüli kedvezményei miatt elcsábul – derül ki a Reacty Digital és a Shoptet által készített reprezentatív felmérésből
Helló Magyarország! – A Klarna kamatmentes Fizetés 3 részletben szolgáltatással és vásárlási alkalmazással lép be a magyar piacra
A vásárlók következő generációja készen áll az AI, az AR és a robotok használatára – derül ki a Klarna, az AI-alapú globális fizetési és vásárlási szolgáltató kutatásából. Október 17-én a Klarna kamatmentes Fizetés 3 részletben szolgáltatással és vásárlási alkalmazással lép a magyar piacra.