fbpx

Sajtóközlemények #utazas hashtaggel

Sajtóközlemények #utazas hashtaggel

Kiwi.com: Nyári trendriport

Míg Barcelona és Róma azok közé az úti célok közé tartoznak, amelyek sosem veszítenek népszerűségükből a magyarok körében, addig Isztambul a tavalyi 18. helyről a harmadikra ugrott a Kiwi.com repülőjegy-foglalási listáján a nyári hónapokra. Tavalyhoz képest számottevően több magyar repül idén Alicantéba, Bázelbe és New Yorkba, a júniusi EB miatt pedig Stuttgart is bekerült a top20-ba. Arányaiban több honfitársunk utazik idén távolabbi úti célokra is, Ázsia különösen népszerű.

Vége az iskolának és másnap már repülnek is a magyarok

Bázel a legnépszerűbb repülős úti cél a tavaszi szünetben Budapestről a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Svájc mellett kiugróan megnőttek a Törökországba és a Fülöp-szigetekre szóló foglalások. Ugyan a rövid, azaz az 1500 km-en belüli járatok teszik a foglalások jelentős részét, de egyre többen utaznak tengerentúlra a húsvét környéki időszakban is. Úgy fest, hogy a meghosszabbított tavaszi szünet az utazási kedvre is jó hatással van.

Dubaj idén még népszerűbb lesz, mint tavaly

Dubaj a világ egyik legnépszerűbb turisztikai célpontja, ahol a sivatag és az ősi beduin kultúra keveredik a modern városi életmóddal. A legek városában a fém- és üvegtornyok mellett óvárost és tengerpartot is találunk – mindez olyannyira vonzó, hogy a Kiwi.com friss adatai alapján már eddig 34%-kal több foglalást adtak le honfitársaink idénre Dubajba, mint amennyien a tavalyi évben utaztak ide.

Nőnap kreatívan: Életre szóló élmény egy csokor virág áráért

Nőnap közeledtével a Kiwi.com összegyűjtött öt olyan európai várost, ahova a retúr repülőjegy nem került többe idén tavasszal, mint egy nagy csokor virág, egy parfüm vagy egy éttermi vacsora. Hiszen mi lehetne klasszabb, mint kávézni a milánói dóm szomszédságában, kézen fogva andalogni a berlini állatkertben vagy az aktívabb pároknak akár részt venni egy albán bunkertúrán?

A spanyol melegrekord hírére megugrottak a repülőjegykeresések a mediterrán országba

Közel másfélszerannyian kerestek rá spanyol úti célokra a mediterrán ország melegrekordjának hírére a Kiwi.com-on keresztül, és a ténylegesen foglalók többsége a következő 1-2 hétben útra is kel, hogy feltöltse D-vitamin raktárait.

Ázsia népszerűsége nő

Nagyobb az érdeklődés az ázsiai úti célok iránt a Kiwi.com foglalási adatai alapján, és sokkal több magyar repülhet idén távolabbi desztinációkra, mint tavaly. A cég adataiból kiderül az is, hogy nemcsak messzebbre utazunk, hanem több napot is töltünk a választott desztináción, valamint átlagosan korábban veszünk repülőjegyet, mint tavaly. 

Kiwi.com – Így repültünk idén: hétfő este 7-kor vettünk legtöbbször repülőjegyet

821 különböző városba repültek a magyarok az év első 11 hónapjában a Kiwi.com-on keresztül, és közel 168 millió km-t tettek meg így. Országok közül Olaszország, városok közül pedig London volt a kedvenc.

Párizs ünnepi fényei vonzzák a legtöbb magyart

A magyaroknak a külföldi városok közül Párizs kapcsolódhat össze leginkább a karácsonnyal, hiszen a Kiwi.com foglalási adatai alapján ahogy tavaly, úgy idén is a francia fővárosba repülhet a legtöbb honfitársunk a közelgő ünnepi időszakban.

5 csodás európai hely, ahol fizetnének azért, hogy ott élj és ott dolgozz

A home office sokak számára lehetőséget nyújt arra, hogy akár tartósan más országból dolgozzanak – a Kiwi.com reprezentatív kutatás alapján* a magyarok mintegy 8%-a dolgozik kizárólag távmunkában és 3% rendszeresen dolgozik különböző országokból. A Kiwi.com szeptemberben megkérdezte az Instagram-követőit, hogy álmodoztak-e már arról, hogy más országba költözzenek; 88%-uk igennel válaszolt.

Így utazik az Y generáció

Az Y generáció fiatalabbjai egészen másként és másért utaznak, mint ugyanezen generáció idősebb tagjai. A Kiwi.com felmérése alapján a 26-33 évesek vágynak leginkább múzeumba, amikor utaznak, míg a 34-42 év köztiek a festői tájat az autójukból szeretnék szemlélni. A cseh utazási technológiai cég adatai szerint a millenniumi generáció leginkább Londonba repül, körükben a globális foglalási listán Budapest a 17.

Útikalauz a magyarok kedvenc keleti városába – irány Isztambul!

Isztambul lüktető metropolisz, ahol az európai és az ázsiai kultúra együtt alkotják a város igazi arcát. A 10 legnépszerűbb repülős célpont listáján a magyarok körében idén nyáron először szerepelt, és ekkor London után rögtön a 2. helyet foglalta el. A Kiwi.com foglalási adatai alapján az érdeklődés ősszel sem lankad a keleti célpont felé.

Utazás készpénz nélkül?

Bőven vannak olyanok, akik elindulnak nyaralni készpénz nélkül, és akadnak olyanok is, akiknek akadt már kellemetlenségük amiatt, hogy nem tudtak kártyával fizetni utazásuk során – mutatják a Kiwi.com Instagram sztorijának válaszai

Ősszel is nyaralunk, szeptember első fele különösen népszerű

Szeptember elsején nemcsak becsengetnek, de ekkor száll repülőre a legtöbb magyar a Kiwi.com szeptemberre és októberre leadott foglalásai alapján. Szeptemberben Londonban, októberben Rómában találkozhatunk a legtöbb honfitársunkkal, míg az országokat tekintve Olaszország lehet az abszolút favorit ősszel.

Magyar tagja is lesz a Kiwi.com World Travel Hacker csapatának

Indulhat a nyári álommeló: az 1200 jelentkezőből lett magyar kiválasztott is 

Trükkös magyarok: Nem ragaszkodunk egy dátumhoz, így spórolunk az utazáson

A Kiwi.com utazási technológiai vállalat megkérdezte a magyarok mellett a cseheket, szlovákokat, lengyeleket és románokat, hogy bevetnek-e, és ha igen milyen trükköket azért, hogy utazhassanak. A válaszadók többsége (63%) a szállásárak miatt aggódik leginkább, közel minden 2. megkérdezettet a megemelkedett éttermi költségek és a magas repülőjegyárak is aggasztják, de a konkrét utazási tervekben ez nem mutatkozik meg. Sőt, a többség elutazik idén legalább egy olyan helyre, ahol eddig nem járt.

Idén nyáron az örök város lehet a magyarok kedvence

Róma lehet az idei sláger a repülővel utazó magyarok körében a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Egyre hosszabb időre utazunk; tízből hét honfitársunk négy napnál többet tölt választott úticélján. Továbbra is a kontinensen belül repülünk leginkább, de Ázsia egyre népszerűbb.

World Travel Hacker – Lehet, hogy ez a világ legjobb állása?

A Kiwi.com hat új csapattagot keres 4 hetes nyári munkára, akik World Travel Hackerként választott társukkal beutazhatják a világot. Ez lehet a nyár legnépszerűbb állása, hiszen a sikeres pályázók utazásuk finanszírozására 10 000 eurós költségvetést kapnak, és amit megspórolnak a kihívások teljesítése során, azt megtarthatják.

TOP5 hely digitális nomádoknak: Toronto, Madrid, Auckland, Madeira, Helsinki

A Kiwi.com összeállításában olyan városok szerepelnek, ahol a legjobb élni, ha távmunkában dolgozol. Közös bennük, hogy a gyors interneten túl pezsgő a kultúrájuk, éjszakai életük és egy klassz kirándulásra is bármikor felpattanhatunk, ha épp ihletet szeretnénk nyerni. 

A magyarokra különösen igaz, hogy már az utazás tervezésétől is boldogabbak

A magyarok 64%-át már az utazás tervezése is boldoggá teszi – derül ki a Kiwi.com felméréséből, amit a boldogság világnapja alkalmából publikáltak. A régióban vizsgált országokhoz hasonlóan mi is a tengerparton éljük át a legnagyobb boldogságot, de minket sokkal inkább feldob egy végigtombolt koncert, mint egy fine dining élmény.

A barátaink ajánlása többet dob latba, mint a pénztárcánk vastagsága amikor úticélt választunk

A költségvetés fontos, de nem a legfontosabb faktor, amikor a következő úticélunkról döntünk – mutatják a Kiwi.com friss reprezentatív kutatásának adatai*.

Kiwi.com: A home office lehetősége új távlatokat nyit az utazások terén

Egy friss kutatás szerint a magyarok többsége úgy gondolja, hogy az utazás alatti munkavégzés pozitív hatással lenne a mentális egészségére és a munkára is.

A karácsonyi zenét és a csúnya pulcsikat is szeretjük utazás közben

Leginkább a fiatalok mennek külföldre télen: míg közülük minden 3., addig összességében a magyarok 28%-a szeli át az országhatárt a Kiwi.com friss reprezentatív felmérése alapján.

Repülési trendek 2022: A Kiwi.com globális, európai és hazai összesítője

Globálisan és európai szinten is nőtt az utazási kedv, de hazánkból extrémen megnövekedett a repülőjegyfoglalások száma a Kiwi.com-on keresztül.

Kiwi.com felmérés: Spórolni is hajlandóak vagyunk azért, hogy utazhassunk

Inkább nem vennénk új okoseszközöket és lejjebb tekernénk a fűtést, hogy utazhassunk, de a streamingszolgáltatásról legkevésbé mi mondanánk le a régióban vizsgált országok közül – mutatják a Kiwi.com friss reprezentatív kutatásának adatai.

Tombol az utazási vágy

Az év első öt hónapjában közel háromszor annyi repülőjegyet foglaltak a nyári időszakra a magyarok, mint 2019-ben – mutatják a Kiwi.com adatai. És ez a tendencia vélhetően csak fokozódik, hiszen egyre többen adnak le foglalást akár pár nappal az utazás előtt is.

Szeretünk utazni, de félünk a repüléstől?

Míg sokaknak kellemes izgalmat okoz a repülés és az előtte való várakozás, addig másoknak megkeseríti az életét az aviofóbia, azaz a repülésiszony. Honfitársaink 45%-a igyekszik valamilyen módon leküzdeni a repülés okozta stresszt, pl. alvással, alkohollal vagy gyógyszerrel – mutatják a Kiwi.com reprezentatív kutatásának adatai.

Idén is Spanyolország lesz a sláger?

Hazánk népszerű úti cél a Kiwi.com globális foglalási adatai szerint: a tavalyi évhez hasonlóan idén is a 21. helyen áll a foglalások számát tekintve, 11 helyet javítva 2019-hez képest. A kontinensen belüli utazók körében népszerűbb, mint tavaly, idén Magyarország a 12. helyen áll. A mediterrán országok a nyári kedvencek a régióban, legtöbb honfitársunk a korábbi évekhez hasonlóan idén is Spanyolországba utazik.

Drasztikusan kevesebbet repülünk üzleti célból a járvány hatására

A koronavírusjárvány megjelenése előtt üzleti utakon gyakran résztvevők egy része már csak alkalmanként repül, az alkalmi utazások gyakorisága pedig a felére csökkent a COVID-19 miatt – mutatják a Kiwi.com reprezentatív felmérésének adatai.

Spanyolország volt a legkedveltebb úti cél tavaly

Bátrabban utaztunk 2021-ben, mint mások: a foglalások nálunk meghaladták a járvány előtti érték háromnegyedét szemben a globális 69%-os adattal – mutatják a Kiwi.com statisztikái.

A Revolut és a Kiwi.com egyesíti erőit

Partnerséget kötött a Revolut és a Kiwi.com, a globális utazási technológiai vállalat az utazás ösztönzése érdekében.

A legtöbb magyar Európán belüli úti célt választ idén

Az Y generációnál az ár dönt, a harmincasok vágynak leginkább nyugalomra – mutatják a Kiwi.com reprezentatív felmérésének adatai, amely a magyarok 2022-es utazási céljait, motivációit vizsgálta.

A Próbakő Kommunikáció a Kiwi.com fedélzetén

Újabb nemzetközi ügyfél a Próbakőnél: 2021 szeptemberétől a vezető utazási technológiai vállalat, a cseh Kiwi.com sajtókommunikációját, illetve tartalommenedzsment feladatait is ellátják.

Koronavírus: A férfiak jobban aggódnak az egészségük miatt, mint a nők

Összességében leginkább az egészségük miatt oltakoztak a magyarok, amit a szabad mozgás és utazás lehetősége követ, amikor a vakcina felvételének indokairól kérdezték őket – mutatják a Kiwi.com reprezentatív kutatásának adatai.

A rejtélyes Olaszország

2018. 07. 26. – Olaszország vitathatatlanul az egyik legkedveltebb úti cél Európában, amely évről-évre turisták millióit csábítja. Egy itáliai nyaralás alkalmával igazi testi és szellemi felfrissülésben lehet részünk: a gazdag történelmen és kultúrán túl megtapasztalhatjuk az eredeti olasz kávé és pizza ízélményét, az olaszos mentalitást és a szűk macskaköves utcák szépségét.