A Worldcom PR Group ingyenes kreatív eszközökkel segíti az oltási kedv erősödését
A céges belső kommunikáció egy olyan csatorna, ahol a munkavállalókon keresztül egész családokhoz elérhetünk az üzenetünkkel, így a kormányzat, egészségügy mellett a vállalatok is részt vehetnek a vírus elleni küzdelemben.
A Próbakővel épít márkát itthon az EUROWAG
Európa leggyorsabban növekvő integrált mobilitási megoldás szolgáltatója, a cseh EUROWAG a Worldcom PR Groupot választotta kommunikációs partnerének, amelynek magyar partnerügynöksége a Próbakő.
A megfelelően képzett munkaerő a gazdasági helyreállás záloga
A Worldom Confidence Index egyik tanulsága, hogy a cégeknek világosan kell kommunikálniuk azt, hogy mit tesznek annak érdekében, hogy a munkavállalóknak biztosítsák azokat a képességeket, amit a megváltozott világ kíván tőlük.