fbpx

Sajtóközlemények #worldcom hashtaggel

Sajtóközlemények #worldcom hashtaggel

A Worldcom PR Group ingyenes kreatív eszközökkel segíti az oltási kedv erősödését

A céges belső kommunikáció egy olyan csatorna, ahol a munkavállalókon keresztül egész családokhoz elérhetünk az üzenetünkkel, így a kormányzat, egészségügy mellett a vállalatok is részt vehetnek a vírus elleni küzdelemben.

Eurowag

A Próbakővel épít márkát itthon az EUROWAG

Európa leggyorsabban növekvő integrált mobilitási megoldás szolgáltatója, a cseh EUROWAG a Worldcom PR Groupot választotta kommunikációs partnerének, amelynek magyar partnerügynöksége a Próbakő.

A megfelelően képzett munkaerő a gazdasági helyreállás záloga

A Worldom Confidence Index egyik tanulsága, hogy a cégeknek világosan kell kommunikálniuk azt, hogy mit tesznek annak érdekében, hogy a munkavállalóknak biztosítsák azokat a képességeket, amit a megváltozott világ kíván tőlük.

Worldcom Confidence Index 2019

2019. 11. 11. – Összeomlott a globális üzleti élet vezetőinek bizalma a Worldcom Confidence Index felmérése szerint.

A Bayer vezeti a Worldcom gyógyszeripari Digital Health Monitor felmérését

A gyógyszergyártók különösen helyi szinten nem használják ki a közösségi médiában rejlő lehetőségeket

2018 „Az Alkalmazottak Éve”

2018. 04. 27. – A The Worldcom Public Relations Group által kiadott Worldcom Confidence Index (CI) szerint az üzleti vezetőknek 2018-ban harcba kell szállniuk a tehetségekért. A jelentés szerint 43%-kal több vállalat tervezi, hogy több figyelmet fordít alkalmazottaira 2018-ban.