fbpx

A szoftveralapú Connected Services a digitális átállás mozgatórugója

A Rockwell Automation bővülő szolgáltatáskínálata segít kiépíteni a hálózatba kapcsolt műveleteket és kihasználni előnyeit

 

Számtalan ipari vállalat vezet be műveletoptimalizáló digitális technológiákat. Akár részterületek specifikus megoldásairól, akár teljes digitális átállásról van szó, a legtöbb szervezetnek segítségre van szüksége az új megoldások megtervezésében, kivitelezésében és karbantartásában, vagy abban, hogy a lehető legtöbb értéket teremtse meg számukra a digitalizálás. Az információs infrastrukturális és a biztonsági igényeknek való megfelelés érdekében a Rockwell Automation a Connected Services szolgáltatásait alkalmazza és egyben tovább bővíti portfólióját.

A Connected Services választéka ipari infrastruktúra-felméréseket, tervezést, kivitelezést, támogatást és monitoringot tartalmaz beleértve az Infrastructure-as-a-Service (IaaS) csomagokat, a távoli eszközfelügyeletet és prediktív karbantartást, a kiberbiztonsági fenyegetések észlelését és az adatvisszaállítást, a tréningeket és a konzultációt. A szoftveralapú szolgáltatások meglévő alkalmazásokra és terméktámogatási szolgáltatásokra épülnek, és segítenek a szervezeteknek hozzáférni és felhasználni a termelési adatokat, hogy növelni tudják eszközkihasználásukat és termelékenységüket, miközben csökkentik a kockázatokat és a piacra kerülési időt.

Az ipari gyártók az ipari forradalom óta mindig a legmodernebb technológiákat alkalmazták” – nyilatkozta Sherman Joshua, a Rockwell Automation Connected Services szolgáltatásainak globális portfóliómenedzsere. „Az ügyfeleink tudják, hogy a műveletek digitalizálása és a The Connected Enterprise kiépítése sokkal többről szól, mint egyszerűen a legújabb technológiák alkalmazása. Rendelkezniük kell a megfelelő infrastruktúrával, folyamattal és emberekkel, hogy át tudják alakítani a műveleteket és ki tudják használni azokat az értékeket, amiket az új technológia tesz elérhetővé. Az értékek pedig óriásiak. Connected Services szolgáltatásainkkal ezeket az értékeket egyszerűbben és gyorsabban érhetik el az ügyfeleink.

Az ARC Advisory Group szerint például a nem tervezett leállások az ipari gyártóknál 20 milliárd dollárt meghaladó költséget jelentenek. A hibák hagyományos módon történő észlelésével, diagnosztizálásával és javításával a kiesési időnek 76 százalékát a korrekciós tevékenységek elkezdését megelőző időtartam teszi ki. A Connected Services segít, hogy a felhasználók gyorsabban tudják észlelni és megoldani a problémákat, és ez akár 30 százalékkal is csökkentheti a kiesési időt.

A Connected Services kínálatának az alapja a biztonságos információs infrastruktúra kiépítése. A hálózati és kiberbiztonsági szolgáltatások tartalmazzák a felmérést és tervezést, a műszaki támogatást, az IT/OT tréninget, a távoli monitoringot, a fenyegetések észlelését és az adatvisszaállítást, a kulcsrakész megvalósítást, az előre kidolgozott hálózati megoldásokat, valamint a hálózatfelügyeletet és -menedzsmentet. A szolgáltatások felgyorsítják az új berendezések és rendszerek integrációját, nagy mértékben fokozzák a biztonságot és a műszaki erőforrásokhoz való hozzáféréssel segítenek a kiesési idő csökkentésében.

A távoli támogatás, monitoring és hibaelhárítási segítségnyújtás különösen értékes a kritikus folyamatok, 0-24, illetve távoli műveletek esetében. Ezek a szolgáltatások képesek kiegészíteni az üzemi karbantartó csapatokat, hiszen állandó gépfelügyeletet és incidensek esetén segítséget nyújtanak, valamint 0-24 távoli támogatást és software/firmware frissítéseket biztosítanak. Az alkalmazásuk során képesek felhasználni a FactoryTalk Cloud átjárókat, az üzemi Rockwell Automation Industrial Data Center szervereket, vagy olyan hibrid módban működni, amely mindkét opciót egyesíti, ezzel növelve a termelékenységet és csökkentve a kiesési időt.

Az adatintegrációs és kontextualizációs szolgáltatások segítenek begyűjteni az adatokat, hogy aztán cselekvést elősegítő információvá alakítsák át őket. Ezek a szolgáltatások új lehetőségeket kínálnak a termelékenység növelésére. A Rockwell Automation felügyeli, karbantartja és menedzseli a hálózatot, a berendezéseket és az alkalmazásokat, hogy a gyártó ezekre a szolgáltatásokra támaszkodva áthidalhassa a képességbeli hiányokat. További, digitális átállást támogató és adatszakértői szolgáltatások lesznek elérhetőek 2018-ban.

A Connected Services szolgáltatások skálázhatók, így a gyártók folyamatosan építhetik ki a beruházásarányos megtérülést, és további OPEX és CAPEX finanszírozást vonhatnak be. A Rockwell Automation képes globálisan szállítani és alkalmazni a Connected Services kínálatát, hogy a szervezeteknek egységes támogatást nyújtson a különböző műveletekhez.