fbpx

Így hódítsd meg a musical.ly-val a közönséged

A fiatalokat már nem köti le a Facebook. Ha nem a Facebook, akkor melyik platform az, ahol a legtöbb idejüket töltik? A közösségi oldalak, appok világában egy igazi gyöngyszem a Musical.ly. Feltörekvőben van, így nem szabad mellette szó nélkül elmennünk.

Mi az a Musical.ly?

Egy tátogós alkalmazás? Egy játszótér, ahol bárki szabadon bolondozhat és megmutathatja, miben tehetséges? Egy XXI. századi Ki mit tud? Egy küzdőtér a pozitív visszacsatolásokért? 15 másodperc hírnév? Talán egy picit mindegyik.
Az alkalmazás lassan négy éve indult, több mint 200 millió felhasználója van, napi 14 millió videót töltenek fel a felhasználók – és ezek a számok csak nőnek, mert egy addiktív felületről van szó, beszippantja a 13 és 24 közötti korosztályt, de nem csak őket, hanem bárkit, aki fogékony a vicces, vidám, kreatív rövid videókra. 15 másodpercenként garantáltan minimum egy élményfröccs érkezik. Ízelítőül álljon itt egy videó arról, hogy hogyan is történik mindez:

Ikrek, akiket 26 millióan követnek

A Musical.ly toplista élén egy ikerpáros áll, Lena Mantler és Lisa Mantler, jelenleg 26 millió követőjük van. Átlagosan 2 millióan nézik meg egy-egy videójukat. A top 50-es listán olyan neveket találunk, akikről korábban még sosem halottunk.

IKREK, AKIKET 26 MILLIÓAN KÖVETNEK

 

Anna Zak, Baby Ariel, Blake Gray, Bryce Hall, Case Walker, Cole Galotti, Cole LaBrant, Curly Head Monty, Danielle Cohn, Everleigh Soutas, Frimzy, Hali’a Beamer, Harvey Mills, Jackson Krecioch, Jamie Rose, Jayden Croes, Joey Birlem, Jonas Bridges, Justin Blake, Kaylee Halko, Kristen Hancher, Lauren Godwin, Liane Valenzuela, Liddlenique, Lil Drip, Loren Gray, Maci Pope, Madison Lewis, Mario Selman, Mark Thomas, Max Mills, Nathan Triska, Owen Bodnar, Paul Zimmer, Piper Rockelle,Rebecca Zamolo, Riley Lewis,Savannah Soutas, Sebastian Moy, Signa O’Keefe, Slayyy Hailey, Tayler Holder, TheyLoveArii, Tre Brooks, Txunamy, Tyler Brown.

 

Az ígéret egyszerű:
Nem kell szépnek vagy okosnak lenni, még csak énekhang sem kell, csupán egy kis kreativitásra van szükség és bárki felkerülhet a lista élére.

Lehet 15 másodpercet nézni egy éven keresztül?

Lehet. Gyors fejszámolás: ha Lisa és Lena egyik 15 másodperces videóját az imént 2 millióan néztek meg, akkor ennek ez egy videónak a megtekintésével egy egész évnyi videómegtekintést értek el. Naponta több ilyen videót is készítenek.

Hogyan lehet hirdetni a Musical.ly appban?

Két fajta hirdetés létezik a közösségi hálózatokon. Az egyik, amit maga az oldal nyújt számunkra, beárazott felületek, kényelmes és átlátható hirdetéskezelő pontos célzással, nemre, korra, lakhelyre, érdeklődési körökre. Ezek a felületek, amik segítenek mérni a hirdetéseink eredményességét, hatékonyságát, ilyen például a Google AdWords és a Facebook Power Editor felülete is. De van a másik út, amikor az alkalmazás ügyes használatával cserkésszük be a célközönségünket. Tartalommarketing. A Musical.ly esetében ez a második megoldás bizonyul jelenleg működőképesebb megoldásnak, megfelelő forgatókönyvvel nyitott előttünk az út. Hogy hogyan lehet elérni a legtöbb felhasználót ezen a csatornán? Erre a kérdésre válaszol az alábbi brosúra, amiben lépésről lépésre olvasható a siker kulcsa: Creator Playbook.

Ismertté válni most igen egyszerű, egy mobiltelefon és ez a leírás pont elég. A brosúrában összegyűjtött útmutatás, segít abban, hogy bárkiből milliós elérésű sztár váljon, még ha csak rövid 15 másodpercre is. A lépéseket betartva, nem várt siker pottyanhat az ölünkbe.

A szerző

Mucsi Márton

Digitális média szakértő