Január nemcsak az előttünk álló év megtervezéséről, illetve a várható szakmai trendek feltérképezéséről szól, hanem az elmúlt év összefoglalásáról, áttekintéséről is. Minden év elején megkérjük az ügyfeleinket, hogy adjanak formális visszajelzést nekünk. Értékeljék szakértelmünket, elérhetőségünket, pontosságunkat. Ezenkívül azt is megkérdezzük, hogy milyennek értékelik a velünk történő együttműködést, szerintük mennyire értjük az iparágat, illetve piacot, amelyen az ügyfél tevékenykedik, mennyiben tudjuk segíteni az üzleti céljaik elérését. Idén azt is megkérdeztük, hogy a tartós home office, illetve flexibilis munkarend, amelyben a pandémia kirobbanása óta dolgozunk bármilyen módon negatívan érzékelhető-e a munkánkban.
Nagyon büszke vagyok, hogy idén is kiváló eredményeket kaptunk az ügyfelektől. Az 1-től 5ig tartó skálán az átlagunk idén 4,74 lett, ami az iskolai bizonyítványok világában is jelesnek számít. A tavalyi évhez képest a legnagyobb fejlődést az ügyfelek iparágának és üzleti céljainak megértésében, illetve az üzleti célok elérésének támogatásában sikerült elérnünk. Az utóbbi különösen érdekes, hiszen a hagyományos PR-munkát általában nem az üzleti célok elérésének gyors támogatásával szokták azonosítani.
Arra is megkértük az ügyfeleket, hogy sorolják fel azokat a szolgáltatásainkat, vagy szolgáltatáselemeket, amelyekkel a legelégedettebbek. A válaszok alapján a következő lista állt össze:
Azt hiszem, mindannyian büszkék lehetünk az elmúlt évben nyújtott teljesítményünkre. Bízom benne, hogy idén sikerül megismételni, vagy akár túl is szárnyalni a tavalyi év eredményeit.