A Kometa 99 Zrt. hazánk egyik legnagyobb sertésfeldolgozója. A húsfeldolgozó cégek előtt álló fontos kommunikációs kihívások egyike napjainkban, hogy sokak fejében az egészséges életmód, a tudatos vásárlás inkább a húsmentes táplálkozással, a vegánizmussal kapcsolódik össze.
A Tudatos Húsevő a fogyasztók edukációjára készült blog. Arra törekszik, hogy bemutassa, a mértéktartó húsfogyasztás is lehet az egészséges, tudatos életmód része. Ezt a célt egészen eltérő jellegű, tartalmú és formátumú anyagok közzétételével éri el. A célrendszer része továbbá, hogy mindig legyen muníció a Kometa közösségi média kommunikációja számára.
A projekt alacsony büdzséje miatt szándékosan az organikus elérésre építettük a kommunikációt – a Kometa Facebook-oldalán zajlott és zajlik a posztok megosztása. Néhány fontosabb mutatószám: