fbpx

Tudatos Húsevő – esettanulmány

A kihívás

A Kometa 99 Zrt. hazánk egyik legnagyobb sertésfeldolgozója. A húsfeldolgozó cégek előtt álló fontos kommunikációs kihívások egyike napjainkban, hogy sokak fejében az egészséges életmód, a tudatos vásárlás inkább a húsmentes táplálkozással, a vegánizmussal kapcsolódik össze.

A megoldás

A Tudatos Húsevő a fogyasztók edukációjára készült blog. Arra törekszik, hogy bemutassa, a mértéktartó húsfogyasztás is lehet az egészséges, tudatos életmód része. Ezt a célt egészen eltérő jellegű, tartalmú és formátumú anyagok közzétételével éri el. A célrendszer része továbbá, hogy mindig legyen muníció a Kometa közösségi média kommunikációja számára.

  • A blog tartalmai a következő csoportokba sorolhatók:
    Szakértői anyagok. Az ebbe a rovatba kerülő anyagok a Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége, illetve a Kometa saját dietetikusának közreműködésével készülnek.
  • Receptek. A szakértők tanácsait a gyakorlatba ültető receptek, illetve különböző gasztro influencerekkel együttműködésben készült ételek (Lázár Séf, Gasztrohobbi, Fald fel!)
  • Kutatási eredmények. A cég több saját felmérést készített egészéges életmód és húsfogyasztás témában.
  • Egészséges életmód
    • Sporthírek. A Kometa egy profi kerékpárcsapat szponzora, a blogra rendszeresen felkerülnek a csapat fontosabb hírei.
    • Tömegsport. A mozgásgazdag életmóddal kapcsolatos anyagok.

Az eredmény

A projekt alacsony büdzséje miatt szándékosan az organikus elérésre építettük a kommunikációt – a Kometa Facebook-oldalán zajlott és zajlik a posztok megosztása. Néhány fontosabb mutatószám:

  • a Kometa Facebook-közösségének több mint 80%-át elérték a Tudatos Húsevő posztok
  • a blog első évében 20 000+ egyedi látogató járt a blogon, a blogposztokból készült Facebook tartalmak több mint 500 000 elérést produkáltak

A szerző

Fülöp Edit

Vezető tanácsadó