fbpx

LEO Employer branding kampány

  • A kihívás: A Létesítménygazdálkodási és Épületüzemeltetési Szolgáltatók Országos Szövetsége (LEO) az égető munkaerőhiány miatt edukációs és figyelemfelkeltő kampányt indított szakképzésben résztvevő diákok körében.
  • A megoldás: A több évre tervezett komplex program egyik eleme egy iskolai pályázat, amely során tanulókból álló csapatok mutatják be a tanult szakmájukkal és a jövőjükkel kapcsolatos elképzeléseiket, terveiket. A LEO tagvállalatok szakembereiből nagyköveteket rekrutáltunk, akik a létesítménygazdálkodási iparágat népszerűsítették a diákok körében. A programot sajtókapcsolti munka is segítette.
  • Az eredmények: A program első hullámában mintegy 10 szakiskola csapatai vettek részt, a nagykövetek pedig összesen kb. 500 tanulót értek el személyesen.

A szerző

Mucsi Márton

Digitális média szakértő