fbpx

Sajtóközlemények #streaming hashtaggel

Sajtóközlemények #streaming hashtaggel

Friss kutatás: Minden 2. magyar előfizetne wc-papírra vagy borotvára

A magyarok háromnegyedének van online előfizetése valamilyen termékre vagy szolgáltatásra, esetleg ezek ötvözetére, és a többség kimondottan hasznosnak tartja ezeket – mutatják a Shoptet friss reprezentatív felmérésének adatai. A streaming tarol ezen a területen, de a magyarok 5%-a előfizet olyan tartalomért is, mellyel számára fontos embert vagy ügyet támogat.

Artisjus logó

Nőttek a tavaly kifizetett szerzői jogdíjak, de a pandémia előtti szintet csak 2023-ban érhetik el újra

Az Artisjus 2022-ben 8,67 milliárd forint jogdíjat fizetett ki a dalok szerzőinek.  Ez 29%-os növekedést jelent 2021-hez képest, de még nem éri el a koronavírusjárvány előtti szintet. A nemzetközi zenei streaming elhangzásokra tavaly már 273 millió forintot fizetett a hazai szerzőknek, ami több mint háromszoros növekedés 2021-hez képest. Az Artisjus közzétette 2022-es statisztikáit.

A FilmBox+ újítása az innovatív Smart Channels

Smart Channels néven új terméket indít az SPI. A kizárólag a FilmBox+-on elérhető szolgáltatás olyan digitális streaming csatornákat foglal magában, amelyek a legkülönfélébb ízlések kiszolgálását célozza

Az SPI elindította FilmBox+ streaming szolgáltatását

Az SPI International bejelentette, hogy a mai napon hivatalosan is elindult megújított streaming szolgáltatása, a FilmBox+. A szolgáltatás a hagyományos tévézés és a digitális videótárak (VOD) nyújtotta élményt ötvözi, elérhető weben, mobilon, televíziós applikáción és egyes kábelszolgáltatók felületein keresztül is.

Radikális átalakulás előtt áll az online oktatás

Ha bármi pozitív vonzata lesz 2020-nak, akkor az biztosan az online oktatási megoldások környékén kereshető. Az előrejelzések szerint 2022-re a globális e-learning ipar mérete meghaladja majd a 243 milliárd dollárt.