Sajtóközlemények #IKONO hashtaggel

Sajtóközlemények #IKONO hashtaggel

IKONO: Ötéves a nemzetközi immerzív kiállítótér – Budapest az egyik kiemelt helyszínné vált

Az IKONO vonzereje a digitális világban felnőtt, élményekre és személyes kifejezésre nyitott fiatalok körében különösen erős. A vendégek döntő többsége a Z generáció és a millenniumi korosztály tagja. A látogatók rendszerint baráti társaságokban vagy párokban fedezik fel az interaktív, érzékszervi és fotózásra is inspiráló installációkat.

A jelen múzeumának középpontjában a látogató áll

Az immerzív kiállítóterek különösen népszerűek a Z generáció és az Y generáció fiatalabb tagjai körében – az IKONO látogatóinak jelentős része is ebből a közönségből érkezik. És ez nem véletlen. Ez a korosztály élményt keres a tárgyak helyett és vizuálisan élő környezetet igényel, ahol a kulturális élmény nem csak befogadható, de meg is osztható.

Tippek anyák napjára, hogy tökéletes – vagy legalábbis vállalható – fotók készüljenek az anyukákról is – a cikk, amelyet mutass meg a párodnak

Tele van a telefonod jobbnál jobb képekkel a gyerekeidről, párodról, barátaidról, de rólad alig készül néhány vállalható? Homályos, rosszak a fények, esetleg nyitva van a szád, vagy csukva a szemed? Íme pár tipp az IKONO immerzív kiállítótértől, hogy hogyan lehet klasszul megörökíteni a hétköznapokat.

Idén húsvétkor merülj el Budapest rejtett csodáiban

Idén húsvétkor hívd közös játékra a barátaidat és családtagjaidat! Az IKONO minden korosztálynak élményt nyújthat, a 14 év alattiak felnőtt kíséretében vehetnek részt a kalandban.