fbpx

Sajtóközlemények #HonestFood hashtaggel

Sajtóközlemények #HonestFood hashtaggel

Pékáru végzi leginkább a kukában, tartós élelmiszer és hús legkevésbé

A magyarok döntő többsége tudatos vásárlónak tartja magát, ennek ellenére honfitársaink 59%-a dob ki élelmiszert, ráadásul 23% kifejezetten sokat – mutatják az HonestFood reprezentatív felmérésének adatai, amit az október 16-i Élelmezési világnap alkalmából készítettek.

Tényleg a stressz miatt nem élhetünk addig, ameddig szeretnénk?

A magyarok több mint fele heti 3 órát sem mozog, és csak minden 5. gondolja úgy, hogy tudatosan táplálkozik – derül ki az HonestFood reprezentatív felméréséből. Sokkal magasabb a vágyott életkor, mint amennyit a jelenlegi statisztikák szerint élhetünk.

KOMETA: zöld kötvénnyel a kapacitás megduplázásáért

Hazánk vezető sertésfeldolgozója, a KOMETA 99 Zrt. zöld kötvényt bocsátott ki 12 milliárd forint névértékben a Magyar Nemzeti Bank (MNB) Növekedési Kötvényprogramjának (NKP) keretében.

Több bátorság kell az élelmiszeriparba

Sem a modern mezőgazdaság, sem pedig az ökogazdálkodás nem fenntartható, egyensúlyt kell találni: ebben a témában kezdeményezett párbeszédet iparági szakértőkkel Giacomo Pedranzini, húsipari szakember, a KOMETA ügyvezető igazgatója.