Sajtóközlemények ##turizmus hashtaggel

Sajtóközlemények ##turizmus hashtaggel

IKONO: Ötéves a nemzetközi immerzív kiállítótér – Budapest az egyik kiemelt helyszínné vált

Az IKONO vonzereje a digitális világban felnőtt, élményekre és személyes kifejezésre nyitott fiatalok körében különösen erős. A vendégek döntő többsége a Z generáció és a millenniumi korosztály tagja. A látogatók rendszerint baráti társaságokban vagy párokban fedezik fel az interaktív, érzékszervi és fotózásra is inspiráló installációkat.

A Próbakő Kommunikáció a Kiwi.com fedélzetén

Újabb nemzetközi ügyfél a Próbakőnél: 2021 szeptemberétől a vezető utazási technológiai vállalat, a cseh Kiwi.com sajtókommunikációját, illetve tartalommenedzsment feladatait is ellátják.

Koronavírus: A férfiak jobban aggódnak az egészségük miatt, mint a nők

Összességében leginkább az egészségük miatt oltakoztak a magyarok, amit a szabad mozgás és utazás lehetősége követ, amikor a vakcina felvételének indokairól kérdezték őket – mutatják a Kiwi.com reprezentatív kutatásának adatai.