fbpx

Sajtóközlemények #reprezentatív kutatás hashtaggel

Sajtóközlemények #reprezentatív kutatás hashtaggel

Pékáru végzi leginkább a kukában, tartós élelmiszer és hús legkevésbé

A magyarok döntő többsége tudatos vásárlónak tartja magát, ennek ellenére honfitársaink 59%-a dob ki élelmiszert, ráadásul 23% kifejezetten sokat – mutatják az HonestFood reprezentatív felmérésének adatai, amit az október 16-i Élelmezési világnap alkalmából készítettek.

Így csinál, avagy nem csinál a hobbijával pénzt a magyar

Minden tizedik magyarnak származik bevétele a hobbijából. Jelenleg az értékesítés legfőképp helyi csoportokban és közösségi csatornákon zajlik. Él bennünk a vágy a profizmusra, hiszen azok körében, akik még nem árulnak, kifejezetten vonzó, hogy saját webshopjuk legyen – mutatják a Shoptet reprezentatív felmérésének adatai.

Tényleg a stressz miatt nem élhetünk addig, ameddig szeretnénk?

A magyarok több mint fele heti 3 órát sem mozog, és csak minden 5. gondolja úgy, hogy tudatosan táplálkozik – derül ki az HonestFood reprezentatív felméréséből. Sokkal magasabb a vágyott életkor, mint amennyit a jelenlegi statisztikák szerint élhetünk.

Minden 10. magyar keres pénzt a hobbijával

A magyarok többségének (53%) van olyan hobbija, amivel alkot, és közülük minden ötödiknek bevételt is hoz ez a tevékenység – mutatják a Shoptet reprezentatív felmérésének adatai*. Leginkább a férfiak mondhatják el magukról, hogy a hobbijukkal pénzt keresnek. Ez azonban változhat, mert jelen gazdasági helyzetben nagyobb arányban a nők gondolkoznak azon, hogy milyen hobbiba kezdhetnének, amit aztán pénzre válthatnak.