fbpx

Sajtóközlemények #reprezentatív kutatás hashtaggel

Sajtóközlemények #reprezentatív kutatás hashtaggel

Egyre többen vehetnek használt laptopot környezetvédelmi megfontolásból

A jelenleg használatban lévő laptopok közül minden harmadikat vagy használtan vették vagy úgy kapták ajándékba – mutatják a számítástechnikai eszközök felújításával foglalkozó Furbify friss, reprezentatív felmérésének adatai. Ez az arány emelkedhet a közeljövőben, hiszen a magyarok többsége nyitott arra, hogy second hand laptopot vegyen.

Szinte mindenki trükközik, hogy olcsóbban utazhasson

Az infláció a fiatalok többségének átírta az utazási terveit, de azért leleményességből, okos trükkökből nincs hiány. A legtöbben félretettek pénzt, sokan eleve csak pénztárca-barát helyeket keresnek, de vannak olyanok is, akik különböző luxuscikkekről mondanak le azért, hogy utazhassanak – mutatják a Kiwi.com friss, reprezentatív felmérésnek eredményei. A felmérésben részt vevő országok közül mi, magyarok keressük szálláshelyek kapcsán a legjobb ár/érték arányt.

Pékáru végzi leginkább a kukában, tartós élelmiszer és hús legkevésbé

A magyarok döntő többsége tudatos vásárlónak tartja magát, ennek ellenére honfitársaink 59%-a dob ki élelmiszert, ráadásul 23% kifejezetten sokat – mutatják az HonestFood reprezentatív felmérésének adatai, amit az október 16-i Élelmezési világnap alkalmából készítettek.

Így csinál, avagy nem csinál a hobbijával pénzt a magyar

Minden tizedik magyarnak származik bevétele a hobbijából. Jelenleg az értékesítés legfőképp helyi csoportokban és közösségi csatornákon zajlik. Él bennünk a vágy a profizmusra, hiszen azok körében, akik még nem árulnak, kifejezetten vonzó, hogy saját webshopjuk legyen – mutatják a Shoptet reprezentatív felmérésének adatai.

Tényleg a stressz miatt nem élhetünk addig, ameddig szeretnénk?

A magyarok több mint fele heti 3 órát sem mozog, és csak minden 5. gondolja úgy, hogy tudatosan táplálkozik – derül ki az HonestFood reprezentatív felméréséből. Sokkal magasabb a vágyott életkor, mint amennyit a jelenlegi statisztikák szerint élhetünk.

Minden 10. magyar keres pénzt a hobbijával

A magyarok többségének (53%) van olyan hobbija, amivel alkot, és közülük minden ötödiknek bevételt is hoz ez a tevékenység – mutatják a Shoptet reprezentatív felmérésének adatai*. Leginkább a férfiak mondhatják el magukról, hogy a hobbijukkal pénzt keresnek. Ez azonban változhat, mert jelen gazdasági helyzetben nagyobb arányban a nők gondolkoznak azon, hogy milyen hobbiba kezdhetnének, amit aztán pénzre válthatnak.