Pékáru végzi leginkább a kukában, tartós élelmiszer és hús legkevésbé
A magyarok döntő többsége tudatos vásárlónak tartja magát, ennek ellenére honfitársaink 59%-a dob ki élelmiszert, ráadásul 23% kifejezetten sokat – mutatják az HonestFood reprezentatív felmérésének adatai, amit az október 16-i Élelmezési világnap alkalmából készítettek.
Így csinál, avagy nem csinál a hobbijával pénzt a magyar
Minden tizedik magyarnak származik bevétele a hobbijából. Jelenleg az értékesítés legfőképp helyi csoportokban és közösségi csatornákon zajlik. Él bennünk a vágy a profizmusra, hiszen azok körében, akik még nem árulnak, kifejezetten vonzó, hogy saját webshopjuk legyen – mutatják a Shoptet reprezentatív felmérésének adatai.
Tényleg a stressz miatt nem élhetünk addig, ameddig szeretnénk?
A magyarok több mint fele heti 3 órát sem mozog, és csak minden 5. gondolja úgy, hogy tudatosan táplálkozik – derül ki az HonestFood reprezentatív felméréséből. Sokkal magasabb a vágyott életkor, mint amennyit a jelenlegi statisztikák szerint élhetünk.