Kényszerből lehetőség: a magyar e-kereskedők nyerhetnek a határátlépéssel
A Temu megjelenése nagyobb piaci sokkot okozott a hazai e-kereskedelemben, mint a koronavírus-járvány és az ukrán háború. Az, aki átgondoltan használja a mesterséges intelligenciát, kiemelkedhet a versenytársai közül, ugyanakkor ez az új technológia olyan eszközt ad a kiberbűnözők kezébe, amellyel manipulált ajánlatokat hozhatnak létre. Merre tovább, milyen az e-kereskedelem jövője, mik a lehetőségek, mik a kihívások?
Március 18.: Újrahasznosítási Világnap. A használtcikk, mint termék a világhálón is hasít
A magyarok 77%-a nyitott arra, hogy használt terméket vásároljon, és 64%-uk már vett is ilyen terméket a világhálón – mutatják a Shoptet friss reprezentatív kutatásának adatai, amelyet a március 18-ai Újrahasznosítási Világnap alkalmából készített.
“Így üzemeltettek ti” – felmérés a hazai webáruházak működtetéséről
A hazai webshopok üzemeltetői körében kutatott a Virgo csoport.