Sajtóközlemények #euronics hashtaggel

Sajtóközlemények #euronics hashtaggel

Stratégiai fejlesztések az Euronics-nál

2018. 02. 14. – A hatékonyabb működés érdekében az Euronics márkanevet hazánkban kizárólagosan használó cégcsoport elkülöníti tevékenységeit. A Vöröskő Kft. esetében ez szervezeti átalakítást, míg az ingatlanforgalmazással és -bérbeadással foglalkozó KEV Kft. esetében közel 2 milliárd forint értékű beruházást jelent 2018-ban.

A magyarok fele 25 000 Ft alatt költene az idei karácsonyra

2017. 12. 07. – Kis karácsony vagy nagy karácsony – az örök kérdés idén is lassan aktuálissá válik. A magyarok közel kétharmadának ugyanis nagy anyagi megterhelést jelent az ünnep, majdnem minden második ember szeretne 25 000 Ft alatti összeget költeni idén karácsonykor – derült ki az Euronics friss felméréséből. Mobiltelefon vagy háztartási kisgép valószínűleg minden harmadik karácsonyfa alatt lesz idén.

Az Euronics bruttó 440 millió forintot költ béren kívüli juttatásokra

2017. 11. 07. – Az Euronics Műszaki Áruházlánc januártól bevezette a cafeteria-rendszert, és idén bruttó 440 millió forintot költ béren kívüli juttatásokra. Az üzletvezetőknek és a szakértői gárdának év elején 50-100 000 Ft-os ajándékkártya is jár, emellett az új rendszer egy főre nézve havonta átlagosan több mint 30 000 Ft béren kívüli juttatást oszt szét.

Digitális gyermekkor – tablettel már hétévesen

2017. 08. 22. – Kés, villa, olló gyerek kezébe nem való – tartja a mondás, az okostelefonnal, tablettel és laptoppal azonban már más a helyzet. Az Euronics Műszaki Áruházlánc felméréséből kiderült, hogy minden harmadik magyar már akár 7 éves kortól saját digitális eszközöket adna a gyerekek kezébe.