IdeaBank

IdeaBank

Család tévét néz és nem tudja ki készítette a tartalmat

A médiapiac változása

A Dél-Kaliforniai Egyetem Annenberg Kommunikáció és Újságírás Iskolája idén is elkészítette a public relations iparág jövőjére vonatkozó felmérését. Az izgalmas munkában ügyféloldali és ügynökségi szakemberek is részt vettek, és hálózatunk, a Worldcom PR Group is aktívan támogatta.

Az employer branding már az iskolapadban van

Legalábbis az olyan „hardcore” vállalatok szerint, akik úgy gondolják, hogy a közösségekért és a fiatalok jövőjéért lehetőségeik szerint bárhol és bármikor tehetnek. Egy cég vagy szervezet számára az egyik legfontosabb dolog, hogy mit gondolnak róla mások: emberek, vállalatok, munkavállalók, üzletfelek, stb., hiszen jó esetben ez döntő tényező lesz abban, hogy egy sokszereplős piacon a partnerek őt húzzák-e elő a kalapból vagy sem.

A felnőtté válás egyik legfontosabb lépése, amikor a kamasz összepakolja a cuccait és elköltözik otthonról.

A kamasz összepakolja a cuccait

A felnőtté válás egyik legfontosabb lépése, amikor a kamasz összepakolja a cuccait és elköltözik otthonról.

A „verbális infografika”

Szomorú tény, de az emberek egyre kevesebbet és egyre rosszabbul olvasnak. Egy ideális blogposzt hossza napjainkban nem lehet több mint 1000-1500 leütés, egy ideális Facebook poszt pedig alig több mint 100-200 karakter. Ráadásul az olvasók figyelmét még ezekben a rövidke szövegekben is egyre nehezebb lekötni. Nem véletlen, hogy sokan fordulnak kisegítő eszközökhöz, amikor adatokat, száraz információkat kell megjeleníteni.

Musical.ly sztárok TOP50

Így hódítsd meg a musical.ly-val a közönséged

A fiatalokat már nem köti le a Facebook. Ha nem a Facebook, akkor melyik platform az, ahol a legtöbb idejüket töltik? A közösségi oldalak, appok világában egy igazi gyöngyszem a Musical.ly. Feltörekvőben van, így nem szabad mellette szó nélkül elmennünk.

Beyoncé, Walt Disney és a Testről és lélekről is terítéken volt: az Artisjus Dalszerző Expóján jártunk

„Egy napra Budapest a dalszerzés fővárosa” – ez a mondat betonozódott bele a fejembe úton az Artisjus Dalszerző Expójára. A rendezvényhez kapcsolt szlogen nemcsak hangzatosnak bizonyult, hanem teljesen igaznak is.

Is Tyrion Lannister really a Targaryen?

Super Bowl – When advertising becomes the media content. Super Bowl is not just a big (or THE BIG) American sporting event of the year but it is an annual audio-visual advertising orgy too. According to television ratings companies a significant segment of the audience tunes into the Super Bowl solely to view commercials.

Ellen(trend)ben

Az emberi természet alapvető ellentétességéből, kettősségéből adódóan azonban – miután a trendek eléggé megerősödtek – ellentrendek is kialakulnak. Dr. Törőcsik Mária szerint a „lassulás” irányába 4 trend lesz meghatározó 2018-ban.

Mire számíthatunk? – 2018 megatrend-szülöttjei

A hazai marketing tudomány egyik legelismertebb szaktekintélye, Dr. Törőcsik Mária tartott nekünk előadást. Igazán érdekes témáról beszélgettünk: milyen fogyasztói megatrendek és trendek várhatóak 2018-ban.

Szövegírás kisokos – 5 tipp a sikeresebb media pitchekért

Manapság a PR már sokkal több, mint sajtóközlemények írása, vagy témakiajánlók készítése az újságírók számára. Ugyanakkor az earned media jelentősége nem csökken, még mindig hatásos eszköz a fogyasztók elérésében.

Egy PR-könyvmoly vallomása

Tapasztalataim szerint a könyveket és az olvasást szeretőknek két alaptípusa van. Az egyik a Hardcore Olvasó (HO), aki csak olyan könyvekkel foglalkozik, amelyeket valóban el is olvas. A másik csoportba a Gyűjtők tartoznak. Utóbbiba tartozom én is.

A videómagnó-szerelő magányossága

Gondolatok a PR-szakma előtt álló kihívásokról az MPRSZ kerekasztalbeszélgetése apropóján. Az anyag eredetileg véleménycikk formájában látott napvilágot a Kreatív Online-on.

Mit hoz a jövő?

Lassan közeledik az év vége, ami nemcsak a szokásos november-decemberi bolondok házát (esetleg némi ünnepi készülődést), hanem a következő évre vonatkozó előrejelzések, jóslások menetrend szerű érkezését is hozza. Nincs ez másként a kommunikációs/public relations iparágban sem.

Video killed the radio star

Izgalmas konferencián jártunk a napokban; a Sakkom a Gemiussal és a Star Networkkel közösen szervezett eseménye az influencer témakört boncolgatta. Meghallgattuk azt, amit már eddig is sejtettünk tudtunk, hogy a 10-18 évesek nem néznek tévét, nem olvasnak újságot, szinte kizárólag YouTube videókkal szórakoztatják magukat.

Content makes the world go round

Avagy hogyan látják a jelen és a közeljövő egyik legnagyobb kihívását az európai pr-ügynökségi vezetők? Content marketing. A marketinges/kommunikációs buzzwordök TOP-listáján (ha létezne ilyen) minden bizonnyal igen előhelyen szerepelne ez a kifejezés. A PESO felosztás szerint a shared és owned média jelentőségének növekedésével összefüggésben egyre fontosabbá vált a hirdetők által készített saját tartalom.

Vissza a jövőbe – Risto Linturi Helsinkiben

Mihez kezdünk az ölünkbe hulló órákkal, ha az önvezető autók felszabadítanak minket a napi autós ingázás robotja alól? Hogyan alakul át a kiskereskedelem, ha a hűtőnk már magától adja le a rendeléseket a kereskedőnek? Miként változik meg a szociális hálónk, ha a virtuális valóság már olyan elterjedtté válik, hogy nehéz lesz különbséget tenni R(eality) és V(irtual) R(eality) között?